Lipolýza jednotlivých partií celého těla

Neinvazivní liposukce (správnější název - injekční lipolýza) je neoperativní metoda, která zbavuje tělo nadbytečného tuku a celulitidy.

Princip ošetření

Injekčně aplikovaná látka obsahuje lecitin získaný ze sóji - fosfatidylcholin, který je v případě injekční lipolýzy aplikován přímo do tukové tkáně. Po několika týdnech se tuková tkáň v ošetřované oblasti začne rozpouštět a dochází k redukci tukové hmoty. Účinky injekční lipolýzy nelze srovnávat s liposukcí – jednorázovou chirurgickou metodou pro trvalé odstranění většího množství tukové tkáně. Výsledek lipolýzy je také trvalý,
objeví se však až po 6-8 týdnech od aplikace. Slouží hlavně ke změnám kontur těla a k redukci menších tukových oblastí.
Pro uspokojivý výsledek je potřeba podstoupit 2-4 ošetření. Intervaly mezi jednotlivými ošetřeními jsou zpravidla 8 týdnů. Více než 80% pacientů je spokojeno s výsledkem již po 2 ošetřeních.
Stejně jako u všech technik léčebně estetické péče, nelze poskytnout žádné záruky na úspěch.

Průběh ošetření

Zákrok se provádí s povrchovou anesteziií na přání klienta. Po ošetření mohou být patrné drobné vpichy , zarudnutí pokožky, mírný otok nebo malé modřinky, tyto nežádoucí účinky mizí do 1 dne po ošetření.

Které partie se dají zlepšit:
- podbradek, krk a tvář
- stehna a hýždě
- dolní a horní část břicha
- kolena, ramena, ruce a záda

Kontraindikace

Absolutní kontraindikace:

Děti, těhotné a kojící ženy, diabetici s cévním onemocněním (mikroangiopatie)

Relativní kontraindikace:
autoimunopatie (např. onemocnění štítné žlázy), závažné onemocnění jater a ledvin, riziko akutní nebo chronické infekce, známá přecitlivělost na kteroukoliv složku přípravku, alergie, poruchy srážlivosti krve, závažná adipozita- hromadění tuku (BMI více než 30)

Všeobecné riziko injekce   dočasné poškození periferního nervu/ snížená kožní citlivost, infekce s následnou tvorbou jizvy
Možné nežádoucí účinky:    Bezprostředně po ošetření je možný výskyt zarudnutí, otok ustupující během 2 až 4 dní, ojediněle se může vytvořit hematom, ohraničené zánětlivé ložisko i alergie.
Ošetřené místo může svědit, svědění zpravidla do 48 hodin vymizí. Pokud se vyskytne zarudnutí ošetřené oblasti nebo jiné vedlejší účinky a budou přetrvávat déle než týden, kontaktuje svého ošetřujícího
lékaře.

Doporučení po ošetření

Ihned po zákroku:  Odpočívejte 15 - 30 minut