Plasmalifting

Princip ošetření

Plasma terapie je ambulantní metoda, která využívá krevní plazmu získanou z vlastní krve. Principem plazmaterapie je biostimulace kolagenových buněk, které se nacházejí v pokožce.
Naše vlastní plazma, která je bohatá na krevní destičky umí tyto buňky stimulovat  k tvorbě nových kolagenních vláken.
Tím dochází k regeneraci a  omlazení pleti. Metoda je vhodná pro všechny věkové kategorie.

Průběh ošetření

Celý proces plasmaterapie je poměrně rychlý a snadný. Lékař odebere 8-10 ml krve ze žíly a poté ji v centrifuze nechá opatrně odstředit, aby se krevní destičky neporanily.
Tato příprava plasmy trvá přibližně 10-15 minut. Plazma je následně oddělena, speciálními přípravky aktivována a poté vpravena do těla klienta formou mezoterapie - po aplikaci anestetického krému
se aplikuje tenkou jehlou drobnými vpichy do kůže. Po výkonu je vhodné přikládání chladivé masky a důležitá je prevence otoků před i po výkonu. Po ošetření je vhodný klidový režim,
minimálně 2-3 dny nevystavovat ošetřené oblasti slunečnímu záření, extrémním teplotám i chladu. Nutné je vynechat laserové a peelingové ošetření pleti. Stejně tak je dobré omezení sauny a plavání.

Po ošetření

Procedura by se měla aplikovat ve třech dávkách, v intervalu od 14 do 21 dnů mezi jednotlivým sezeními. Poté jde výsledek vidět po 2 - 3 týdnech a přetrvá 6- 9 měsíců v závislosti na typu pleti,
stavu kůže a celkové životosprávě klienta. Aplikaci plasmy je vhodné opakovat zhruba po půl roce. V případě padání vlasů nebo alopecie, při hlubších vráskách, sušší pleti
a při akneformních projevech po dvou až třech měsících.

zhledem k tomu, že se jedná o aplikaci části vlastní krve, je riziko komplikací zcela minimalní. Můžeme se setkat se vznikem drobných kožních podlitin a zarudnutí pleti v mistě aplikace.
Otok nebývá velký a infekční komplikace za dodržení sterility jsou vzácné. Bolestivost po zákroku minimální.

Indikace

- odstranění jemných vrásek
- stimulace vlasových kořínků
- odstranění kruhů pod očima
- zlepšení struktury pleti
- redukce a odstranění strií a jizev
- odstranění stop po akné
- omlazení a regenerace pokožky - vypnutí, projasnění a zlepšení se elasticity pokožky
- vyživuje pokožku a chrání pokožk, pleť je odolnější vůči vnějším i vnitřím vlivů

Kromě obličeje lze metodu využít i k rejuvenaci kůže krku, dekoltu a hřbetů rukou. Plazma terapie může pomoci i v procesech regenerace pokožky po různých zákrocích
(laseru, chemickém peelingu apod.).

Plasmaterapie  s nezasiťovanou kyselinou hyaluronovou

K předchozí metodě je do zkumavky přidána kyselina hyaluronová, čímž se rychlost nástupu a efekt účinnku stávají výraznější.